Waarom heeft Belgie zoveel Roma's binnengelaten
Ik vind dat Belgie een zware fout heeft gepleegd door zoveel Roma's binnen te laten en ook door zoveel "zwarten" binnen te laten
Deze 2 groepen zijn moeilijke mensen
In mijn buurt is er een Roma-jongeman, hij is 23 ern hij hij heeft al 7 kinderen???? Begrijpen wie kan
Als ik in de buurt van Centraal Station stap, dan zie ik zoveel marginaal volk, kan je dat vatten, HET CENTRAAL STATION, de VISITEKAART VAN ANTWERPEN?
Dus elke toerist dat naar Centraal Station komt ziet die "rommel, die afval, die stank, die bedelaars"
Toen er nog enkel Marokkanen en Turken waren was het redelijk proper in Belgie maar dan heeft men allerlei gespuis binnengelaten zoals
Roma's, Russen, Kosovaren, Bulgaren, Congolezen, Ruandezen, Guineanen,
De vorige keer, ik kom thuis aan, om 9.30, ik zie m'n Russische overbuurman, "barbecuen" ja "barbecuen" om 9.30 SMORGENS, kan je dat vatten, SMORGENS, ik kom binnen bij mij thuis, mijn living, keuken, appartement stonk naar gebarbecuede vlees
En dan heb je de Oosteuropeanen, da zijn regelrechte Gogs en Magogs, die fretten alles op, die stelen alles, gaande van koper tot zoetwatervissen in plaatselijke vijvers en visvijvers
En dan de negers, die zijn ook recentelijk binnengekomen, loopt eens rond in ANtwerpen, Station, gewoon te erg voor woorden, die komen rechtstreeks uit de brousse, waarschijnlijk hebben zij pygmeeen opgegeten of hebben zij meegedaan aan de oorlogen in Oost-Congo en dan laten ze dat gespuis binnen
En de Roma-zigeuners, met hun afval, rommel, en met hun kinderen, je hebt soms jongens van 23 met 7 kinderen
Daarom is dit een verdiende straf voor de Belgen, jullie waren niet content met de Marokkanen en Turken eh wel NU KRIJGEN JULLIE NOG ERGERE VREEMDELINGEN
Mijn loodgieter die een rasechte Vlaming is , zegt het zelf "Marokkanen en Turken" zijn zeer proper en ordelijk hij geeft het ZELF TOE
|