Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2012, 17:37   #553
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ik wist het. Ge bent geen échte naaktloper.
Jerôme den Brusselaar die maakt niet van zijn tetter op forums, maar gaat naakt in het café een pintje pakken. Vraagt wel eerst of het niemand stoort, wat ik op prijs stel. Als er bvb kleine kindjes zitten die hun ouders vergezellen kan je hem altijd zeggen zijn broek aan te houden, en die meneer maakt daar dan ook geen probleem van.
En gij, die aan de zee woont, in Oostende, loopt daar niet eens zonder zwembroek rond ? Amai, met zo een nudisten gaat het nog lang duren voor ze enkele rechten op openbaar naaktlopen verwerven.
Ik loop daar ook niet met een zwembroek rond hoor. Meestal zit ik van half juni tot eind augustus in Italië, met of zonder broek, dat interesseert me niet, maar wel lekker warm, zo een 38° in de schaduw. Wanneer het bij avond zakt naar zo een 28°, dan ga je vanzelf wel iets aantrekken want dan vind je het frisjes. Ik heb anders wel al gehad, met een hittegolf, dat ik 's nachts in mijn pure buiten lag te slapen en het nog niet kon keren van de warmte, maar dat was tijdens een uitstap naar in Pozzuoli tegen Napels. Normaal zit ik in Lazio op zo een kleine 40 km voor Romen.

Maar dat wil allemaal niet zeggen dat ik geen mening mag hebben hé, en ik ben van mening dat naturisten minstens evenveel rechten hebben dan eender welke andere burgers. Dus is er, naar mijn opvatting, niet één reden waarom deze lui niet zouden mogen, om het even waar, naakt lopen.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 17:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden