Banneling
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
|
Slag van de Romeinen en onweerlegbaar bewijs*****
Een reis van controle
De oude uitleggers had uitgelegd (in het nabijgelegen land) als het dichtstbijzijnde land (voor de Romeinen tot de Arabieren), dat is het gebied rond de Dode Zee.
Ik geconcentreerd in gezegde Gods over Al-Aqsa moskee in de stad Jeruzalem,
Het is slechts 20 kilometer ver van de Dode Zee (slagveld), Hij zal verheven zegt:
(Geprezen (en Verheven) is Hij (Allah) Die Zijn dienaar (Mohammed) heeft voor een reis door de nacht van Al-Masjid al-Haram-(in Mekka) naar Al-Masjid-Al-Aqsa (in Jeruzalem), de wijk waarvan Wij hebben gezegend, opdat Wij hem, (Mohammed) concert van Onze ayat (bewijzen, bewijzen, lessen, tekenen, etc.). Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Alziende) (Surat al-Isra '- vers 1), hier begon ik me af te vragen, hoe heeft Allah beschrijven op het gebied van de Dode Zee, dat het (in de buurt) (vlakbij in de oorspronkelijke Arabische tekst is: Adnaa als het woord Adnaa de dichter betekent) na dat God beschrijft de moskee in Jeruzalem met (Al-Aqsa) (Al-Aqsa in de oorspronkelijke Arabische tekst betekent het verder)?
Daarna ben ik begonnen met de geografische kaarten van de Battleground waar ik vond dat dit gebied is een duizend en tweehonderd kilometer ver van Mekka te bestuderen, ja, hoe de koran beschreven dit gebied met (in de buurt), die werd gezien als de dichtstbijzijnde de plaats waar het in werkelijkheid is 1200 km ver van Mekka (waar profeet Mohamed en zijn volk leefden)?
Vandaar dat ik besefte dat als Allah betekent het dichtstbijzijnde dus waarom deed Hij gebruikt (in de buurt)?
In dit artikel bestuderen we Gods zegt: (De Romeinen zijn verslagen * in een land in de buurt) van de grootheid van onze goddelijke boek (Koran) te realiseren en om de verbazingwekkende wonder in dit vers te begrijpen ...
De Koran vertelt ons in een tijdperk waarin niemand had gekregen over de kennis om het laagste punt op het oppervlak van de aarde te meten over een strijd tussen de Romeinen en de Perzen, die werd afgesloten met een grote overwinning op de Perzen op de Romeinen, God zegt: (Alif-Lâm-Mîm. [Deze brieven zijn een van de wonderen van de Koran, en niets dan Allah (Alone) kent hun betekenissen] * De Romeinen zijn verslagen * in een land in de buurt (in de buurt. in de oorspronkelijke Arabische tekst is: Adnaa), en zij, na hun nederlaag, zullen zegevieren * binnen drie tot negen jaar De beslissing van de zaak, voor en na (deze gebeurtenissen) is slechts bij Allah, (voor de nederlaag.. van de Romeinen door de Perzen, en na de nederlaag van de Perzen door de Romeinen). En op die Dag zullen de gelovigen (dat wil zeggen moslims) zich verheugen (op de overwinning gegeven door Allah aan de Romeinen tegen de Perzen) * met de hulp van Allah. Hij helpt wie Hij wil, en Hij is de Almachtige, de Genadevolle. * (Het is) een belofte van Allah (dwz Allah zal de overwinning geven aan de Romeinen tegen de Perzen), en Allah faalt niet in Zijn Promise, maar de meeste mensen weten het niet. * Ze hebben alleen het uiterlijk van het leven van de wereld (dat wil zeggen de zaken van hun levensonderhoud, zoals irrigatie of zaaien of oogsten, enz.) kennen, en zij zijn zorgeloos over het Hiernamaals.) (Soera Ar-Roem-verse1-7)
In dit vers is er een bepaling voor de locatie van de veldslag die was (in een land in de buurt), dus wat betekent het? Kunnen we begrijpen het als het dichtstbijzijnde land als oude uitleggers of is er een andere betekenis?
Een satelliet foto voor het gebied van de Dode Zee is het laagste gebied op aarde, de wetenschappers zeggen dat op deze plek was er een strijd tussen de Romeinen en de Perzen in de zevende eeuw op het moment van de boodschap van profeet Mohamed (vrede zij met hem)
Vele betekenissen voor het woord
Allah is Hij verheven had zeven hemelen geschapen en Hij noemde de laagste hemel (de laagste hemel), Hij zegt:. (Dus Hij hen voltooid zeven hemelen in twee dagen, en Hij wees elke hemel zijn plicht en commando En Wij versierden de laagste hemel met lichten, en (mits) met beschermkap. Dat is het decreet van (Hem) de Almachtige, de Alwetende) (Surat Fussilat-verse12) in het vers het woord (de onderste hemel) heeft de betekenis de naderende naar de aarde, maar het heeft een andere betekenis, die de laagste hemel van de zeven hemelen.
Ook God zegt: (En voorwaar, wij zullen ze de smaak van de nabije (in de buurt in de oorspronkelijke Arabische tekst is: Adnaa als het woord Adnaa een andere betekenis, die des te minder heeft) kwelling (dat wil zeggen de marteling in het leven van deze wereld, dat wil zeggen rampen, calamiteiten, etc.) voorafgaand aan de hoogste straf (in het Hiernamaals), opdat zij kunnen (bekeren en) rendement (dwz Islam accepteren).) (Surat as-Sajdah-verse21).
De uitleggers zeggen dat het woord (de buurt van): de kwellingen in dit leven, maar God wil niet zeggen dat door (de nabije) is in de buurt van ons, maar Hij worden verheven wijze de kleine kwelling omdat Hij worden verheven en gezegend is het vergelijken van twee soorten van kwellingen:
1. De buurt van kwelling (Adnaa), dat is de lage straf.
2. De hoogste straf die de grote kwelling.
Hoe kunnen we begrijpen dit vers?
Het woord (in de buurt) (Adnaa) heeft drie betekenissen in de Arabische taal:
1. Hoe dichter: want het is het dichtstbijzijnde land van de Romeinse naar het land van de Arabieren.
2. De kleinere: dat gebied zo klein en geen enkele kilometers bij comapring met het oppervlak van alle aarde overschrijden.
3. Hoe lager: dit gebied is het laagste gebied op aarde als het oppervlak is 422 meter (1.385 voet) onder de zeespiegel.
Deze wetenschappelijke nauwkeurigheid is te vinden in gezegde van God: (? Hebben zij niet rekening houden met de Koran zorgvuldig Was het van iemand anders dan Allah, zouden zij zeker hebben gevonden daarin vele een contradictie.) (Soera an-Nisâ'-verse82) . Dit vers vertelt ons dat, want dit is een goddelijk boek niet een menselijk boek dus we kunnen geen enkele tegenstrijdigheden. waar in de menselijke boeken als wetenschappelijke boeken die we kunnen vinden een bewezen theorie in een tijd, maar in een ander tijdperk die theorie zou kunnen worden gecorrigeerd door een andere theorie. Maar de Koran is geldig voor elk tijdperk in elke plaats.
Een hoofdkenmerk in de Koran is dat de bedoeïenen kunnen begrijpen zonder enig probleem, ook de nucleaire wetenschappers begrijpen de betekenis en de astronomen zijn hetzelfde. Wat betekent dat het een boek dat geldig is voor alle mensen in alle landen en in alle tijdperken.
|