Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2012, 20:12   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Moeder pest autistische zoon de gevangenis in voor erfenis

Mensen, ik sta met mijn rug tegen de muur. Mijn partner heeft een lichte vorm van autisme en een moeder die dat niet kan aanvaarden en hem er al heel zijn leven mee onderdoor pest.

Wees even met dat mens onder 4 ogen en ze terroriseert je mentaal tot je door het lint gaat. Mij heeft ze een depressie gepest en mijn vriend kan het helemaal niet meer aan. Onlangs is hij een paar keer door het lint gegaan door haar terreur en heeft hij haar geslagen.

Hij heeft daar veel spijt van, maar zijn moeder veranderd plots in de nette, beheerste dame, die klacht tegen hem neerlegt, alle psychiaters en hulpverleners tegen hem opzet en plots alles ontkent wat ze gezegd heeft.

Ze is gewoon gruwelijk en drijft mijn vriend in een hoek. De jonge man heeft compleet geen zelfvertrouwen meer, is zwaar depressief en geraakt overal in de problemen door haar houding.

Ze doet er echt alles aan om hem kapot te maken. Ze had hem ook nooit gewenst en hoopt dat hij zo snel mogelijk gesteriliseerd geraakt, omdat ze kinderen haat en zeker nooit grootmoeder wil worden.

Hij is perfect zelfstandig, maar ze gelooft het niet. Ze huurt dokters in om hem vol pillen te stoppen en therapeuten die verder kijken dan hun neus lang is, houdt ze op afstand.

Mijn vriend is helemaal opgefokt en weet met zichzelf geen raad meer. Hij verblijft regelmatig bij mij, maar nu is ze ook een lastercampagne tegen mij begonnen en ik ga er ook onderdoor.

Dat mens is vals, geslepen, kent geen emoties en speelt gruwelijke spelletjes met mensen. Ze doet alles voor geld, zelfs illegale dingen.

Mijn vriend heeft van zijn vader geërfd en ze wil er alles aan doen om dat geld te bemachtigen, dus ook haar zoon gek pesten om hem op te sluiten en volledig beheer van alles te krijgen.

Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik tegen deze gruwelijke vrouw, die iedereen misleidt en doet geloven dat ze een goede moeder is, moet ondernemen.

Mij heeft ze ook al aangevallen. Als ik met haar onder 4 ogen ben, breekt de hel ook los. Mijn moeder heeft haar ook al bezig gehoord en weet ook wat voor een fantaste het is, maar ik weet niet meer wat ik verder tegen haar kan beginnen. Ze zal nooit stoppen voor ze haar doel bereikt heeft: mijn vriend achter slot en grendel, terwijl het de liefste mens is die ik ken en mij maakt ze mentaal kapot.

Mijn vriend is dus een slachtoffer van een gruwelijk spel, lijdt er zwaar onder dat hij op zijn moeder geslagen heeft, maar is verder geen gevaar voor de maatschappij. Zijn uitvallen waren gewoon een reactie op jarenlange mentale terreur.

Hij heeft compleet geen zelfrespect meer, heeft regelmatig nachtmerries en houdt meer van zijn moeder dan omgekeerd. Zij houdt enkel van het geld dat hij van zijn vader geërfd heeft en waarvan zij vindt dat het haar toekomt.

Dat mens is tot alles in staat. Ze heeft compleet geen emoties en doet niet liever dan uit te pakken met leugens, om mij en mijn vriend in een slecht daglicht te brengen.

Ik ben van plan om klacht tegen haar neer te leggen. Alleen is ze zo leep alles te doen, als er geen bewijzen zijn. Ze heeft al een beweerd dat mijn vriend haar gelagen had, toonde haar blauwe plekken, maar die waren te vers om zo oud te zijn als ze beweerde. Ze dient ook valse aanklachten tegen hem in.

Ze doet ook niet anders dan liegen over hem, om mij bang te maken en de relatie kapot te krijgen. Hij lijdt enorm onder de breuken die ze in zijn verleden heeft bewerkstelligt.

Ik wil dat ze stopt met mijn vriend het leven zuur te maken en in haar eigen val trapt. Heeft hier iemand een idee hoe ik het roer moet draaien?