Diego Raga, ik ben nog altijd verbaasd dat ook jij zo denkt over deze problematiek. Maar het is tegelijkertijd heel veelzeggend en tevens een grote troost voor ik denk tal van mensen die zichzelf nooit als extremistisch, racistisch, neonazistisch, ... hebben aanzien maar eerder als zeer tolerant, ruimdenkend, vriendelijk, warmhartig, sympathiek, ... iemand niet verzuurd, niet bitter, die nooit iemand iets slechts zou toewensen en niemand een vlieg kwaad zou doen.
Ik zie zelf ook alle mensen heel graag en heb niets liever dan dat we allemaal vreedzaam, rustig en gelukkig kunnen samenleven in verdraagzaamheid waarin iedereen gelijk is voor de wet.
Maar wat nu gebeurt, lijkt helemaal niet op dat ideaalbeeld. Het lijkt eerlijk gezegd eerder op een soort moderne slavernij en onderdrukking.
Wij werken en betalen heel veel belastingen, om hun te onderhouden. Tegelijkertijd stellen zij meer en meer eisen en drukken zij hun cultuur meer en meer door, terwijl zij de onze daarbij onderdrukken (tesamen met hun eigen vrouwen)...
Onder het motto van verdraagzaamheid de ingrediënten koken voor een spetterende nieuwe wereldoorlog, die zijn aanloop zal nemen doordat de rijkdom van het westen wordt leeggemaakt doordat alles naar niet-westerlingen of niet werkwillige westerlingen gaat, is wat er nu gebeurt... allen arm, zal het einde zijn, als het zo verder gaat. Een eng toekomstbeeld. En zeggen dat Europa eens zo welvarend was en op zo'n hoog ontwikkelingsniveau stond.