Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Dat de groenen meer vervuilen als anderen is geweten. Ze maken U uiteraard wat wijs die groene gangsters. En ze vinden ook nog mensen om de statistieken en de uitslagen van de onderzoeken te vervalsen. Puur bedrog.
Kan mij anders eens iemand hetvolgende uitleggen: Ik rij van de ene kant van een gemeente (Mortsel) naar de andere kant. In het eerste geval rij ik met een redelijke snelheid van bvb 60km/h zonder omzeggens te stoppen vlot van de ene kant (A) van die gemeente naar (B) de andere kant, omdat er 2x2 rijstroken zijn per richting en omdat bvb de lichten mooi gesynchroniseerd zijn. Duur van de rit 5 min. In het tweede geval rij ik met een snelheid lager dan stapvoets ook van A naar B. Ik doe er echter meer dan een halfuur op omdat er slechts 2x1 rijstroken zijn per richting en ik bovendien om de haverklap stilsta voor lichten met stationnair draaiende motor.
Volgens groene burgemeester Pira van Mortsel en volgens een onderzoek zou dat laatste minder luchtvervuling betekenen. Er is blijkbaar reeds een test gedaan die dat bevestigd.
Minder parkeerplaatsen zodat chauffeurs een halfuur of meer in een stad moeten zoeken naar een plaatsje zou blijkbaar ook minder vervuilend zijn wat betreft CO2.
En last but not least meer stoplichten die automobilisten in een stad "vasthouden" zou ook al minder poluerend zijn dan mooi gesynchroniseerde lichten die U snel van A naar B brengen.
|
Pira is goed bezig met AGENDA 21