Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2012, 15:15   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.747
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jij klutst hier serieus zaken door elkaar. En beweerd zaken die ik nergens gezegt heb.
En ik neem windmolens als mogelijk voorbeeld.
Ik beweer niks ik stel vast. In de posting waarop ik reageer geeft U duidelijk aan dat de titel debiel is, terwijl het een gekend feit is dat moderne groene technologie helemaal zo groen niet is. Dus voor U zijn feiten blijkbaar debiel.

Ook beweerd u dat windmolens uit ijzer zijn. Detaïl, ijzer word bijna niet gebruikt, het is allemaal staal, de legering van ijzer en koolstof.
Maar ik geef duidelijk aan dat moderne windmolens maar voor een deel uit staal bestaan, namelijk de voet. En dat alleen maar omdat het voor die toepassing geen drol uitmaakt dat het nu staal, hout, beton of composietmateriaal is. Staal is nu eenmaal het goedkoopste voor die toepassing.

Om u te laten herinneren, hier is uw orginele posting waar U nu van schrijft dat U dat helemaal niet beweerd hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wat een debiele veralgemenende titel alweer?
Alsof alle groene energie milieubelastende en vervuilende grondstoffen gebruiken.

Windmolens zijn van ijzer. Functioneren ze niet meer, we smelten ze om tot vorken en messen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden