Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2012, 18:28   #91
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ee saillant detail in dit hele verhaal van homofilie > pedofile dat op scholen besproken c.q. onderwezen moet worden is o.a. dat er heel wat leraren zijn die gebukt gaan onder het euvel homo te zijn, soms een tandje erger en dan zijn het pedo' s.

De afgelopen jaren zijn er een aantal geruchtmakende zaken geweest op scholen waar leraren niet met hun vingers van de leerlingen konden afblijven.
Het werken met kinderen is voor deze figuren een blijvende verlokking en met regelmaat van de klok gaat het mis.
We hebben het geval Harderwijk gehad, waar een zwemleraar zijn handen niet kon thuishouden - en dan gaat het meteen om tientallen kinderen.

Over de verderfelijke invloeden van de kerk zullen we het maar niet hebben. Die zaken zijn er teveel om op te noemen.

Ik zie het hele straattoneel rondom homofilie als een modus om homofilie, een vorm van NAG (normafwijkend gedrag) gelegitimeerd te zien.
Of het om een lichamelijke afwijking dan wel een millieu-gerelateerd probleem is, is nooit vastgesteld.

Er zijn talloze onderzoeken naar homofilie gedaan maar uit niets is gebleken dat het een 'voorgeprogrammeerde' afwijking is. Volgens Deense onderzoekers wordt homofile veroorzaakt door millieu- en leefomstandigheden.
Waarom zou het interesseren of en waarom iemand homoseksueel of lesbisch is?
Zal me een biet zijn of m`n buurman homoseksueel is. Als dat z’n geaardheid is, so what?
Heb er geen last van, laat staan dat het me interessert.

Een andere loopt misschien graag naakt en er zullen er hier genoeg zijn die graag met handboeien of een zweep aan de gang gaan of weet ik wat nog meer.
Mijn zaak niet wat een ander uitvoert in z’n slaapkamer.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden