Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2012, 20:29   #257
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Waar heb ik beweerd dat dit hier niet kan ? Ik heb zelf gezegd dat die cijfers gebruikt mogen worden maar wel geduid. Die duiding daar maakte u problemen van. Jij minimaliseerde de eveneens door feiten en statistieken te bewijzen harde cijfers dat allochtonen minder makkelijk werk vinden. Ik spreek criminaliteit helemaal niet goed maar het lijkt me evident dat als je geen werk vindt, je makkelijker naar 'kleine' criminaliteit zal neigen.
Eigenlijk heb ik dat al uitgelegd maar lezen is niet uw sterkste kant zo blijkt.
Als ik uw redenering doortrek, dan zouden een evenredig deel van de autochtone werklozen zich aan criminaliteit moeten overgeven, wat dus duidelijk niet is.
Er zijn andere factoren die de allochtonen-criminaliteit verklaren en het 'werklozenprobleem' ervan is zelfs een minieme factor.

Lees even mee wat Deens psychloog Nicolai Sennels cocludeerde, na jarenlang onderzoek in Deense jeugdgevangenissen:

"Danish Psychologist Finds Integration of Muslims in Western Societies NOT Possible"

http://theopinionator.typepad.com/my...-possible.html

Is da nu ne racist, P ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 oktober 2012 om 20:29.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden