Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2012, 22:52   #641
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Vandaag ben jij en je mede-exhibitionisten nog steeds in de minderheid. Dus stop maar met dromen.( en trek je broek omhoog man, ik ben niet geïnteresseerd )
Ik heb wel een tip voor je : in San Francisco is het toegelaten om naakt de openbare weg te bewandelen, de bus te pakken, naar het café te gaan enz.enz...
Het enige dat verplicht is in dat geval, is dat de nudisten een handdoek bij zich hebben om onder hun kont te schuiven als ze ergens gaan zitten, om niet overal schaamhaartjes ( en wie weet schaamluizen ) rond te strooien.
Daar mag jij dus , zonder enig risico op boete's of gelijk wat, uw passie botvieren : in adamskostuum de aandachtshoer uithangen.
Dat wist ge niet, hé ? Neenee, geen dank, graag gedaan, ik zie u graag naar de USA vertrekken.
Dat was me niet onbekend, maar daar gaat het me niet om. Het is wat hier gangbaar is.

Eender hoe, hoe hard je ook wil tegenwerken, ooit zul je er mee geconfronteerd worden dat dit ook hier zal mogen.

We weten allebei dat België niet snel koploper is maar eerder in de meeste zaken ergens achteraan de staart bengelt, als het op vernieuwingen aankomt. Maar ooit,... en inderdaad zal ik dat waarschijnlijk niet meer beleven, zul jij je genoegen moeten nemen met de aanblik tegen naakte konten. Wees daar maar heilig van overtuigd. Daar is geen ontkomen aan.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 oktober 2012 om 23:03.
Garry is offline   Met citaat antwoorden