Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry
Gij weet toch ook echt niet wat ge wil hé. Aan de ene kant doe je niet anders dan herhalen dat ik mijn broek moet aanhouden en aan de andere kant verwijt ge me dat ik mijn broek aan heb. Zoekt eens elf uit wat ge nu eigenlijk wil hé.
Ik ben van oordeel dat eender wie, van welke strekking hij/zij dan ook mag wezen, en daarom hoef ik helemaal niet van de zelfde strekking te zijn, het recht heeft te lopen zoals hij dit zelf wil, zolang hij daarmee niemand in gevaar brengt of mogelijk benadeelt.
Tevens beweer ik dat dit niets te maken heeft met het al dan niet in de meerderheid te zijn. Janetten zijn ook vast nog verre van in de meerderheid maar desalniettemin is voor hen de wet zo aangepast dat ze, ook al zijn er veel andere die er van moeten kotsen, algemeen aanvaard worden in de maatschappij en zelfs mogen in het huwelijk treden.
Dan spreekt het voor zich dat naturisten evenwaardige burgers zijn en dat zij niet minder rechten hebben om zich te uiten en als dusdanig te gedragen. En wie ben jij om je daar als mierenneuker tegen te verzetten.
|
Als ik, of andere mensen die met uw naaktheid niet gediend zijn, in uw buurt zijn, moet je je broek aanhouden.
Anders moet je het zelf maar weten. Maar pas op ! Er zijn wetten die je verbieden om overal je geslachtsdelen ten toon te stellen, als ware het worst in de charcuterie. Er zijn ook mensen die woest worden als je hen je naaktheid in het gezicht slingert. En er zijn honden die graag worst lusten !
Allemaal risico's waar jij rekening moet mee houden.

En kom niet klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb als je iets akeligs overkomt, hé...
Aah nee, dat zal niet gebeuren, vermits je je gedachten niet durft doordrijven, je hebt te veel schrik voor de gevolgen.
Trek het je niet aan jong , iedereen kan geen held zijn.

Beter bange haas dan dode haas, nietwaar ?