Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2012, 00:15   #651
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Als ik, of andere mensen die met uw naaktheid niet gediend zijn, in uw buurt zijn, moet je je broek aanhouden.
Anders moet je het zelf maar weten. Maar pas op ! Er zijn wetten die je verbieden om overal je geslachtsdelen ten toon te stellen, als ware het worst in de charcuterie. Er zijn ook mensen die woest worden als je hen je naaktheid in het gezicht slingert. En er zijn honden die graag worst lusten !
Allemaal risico's waar jij rekening moet mee houden.
En kom niet klagen dat ik je niet gewaarschuwd heb als je iets akeligs overkomt, hé...
Aah nee, dat zal niet gebeuren, vermits je je gedachten niet durft doordrijven, je hebt te veel schrik voor de gevolgen.
Trek het je niet aan jong , iedereen kan geen held zijn. Beter bange haas dan dode haas, nietwaar ?
Jij hebt het altijd maar over het ten toon te stellen van geslachtsdelen. Naturisme is heel iets anders dan geslachtsdelen ten toon stellen hoor. Ja, die zijn dan wel met momenten zichtbaar, maar een naturist staat daar niet expliciet met voor uwen neus rond te draaien hoor. Die doen gewoon wat zij doodgewoon vinden en wat uiteindelijk in principe ook doodgewoon is.

En overigens, honden moeten aan een leiband en wie een hond heeft moet dat mormel genoeg eten geven. Trouwens, een goed opgevoede hond mag niet zomaar van eender wie een worst of wat dan ook aannemen. Als uwe hond dat wel doet kent ge nul de botte van honden opvoeden.

Aan iedere hand heb ik ook vijf worstjes hangen, en die zijn ook bloot, maar uwen hond heeft daar af te blijven, of ge moogt hem naar huis dragen, om hem gaan te begraven.

Een hond heeft wel vier poten en een staart, maar dat is geen krokodil hé

Laatst gewijzigd door Garry : 12 oktober 2012 om 00:21.
Garry is offline   Met citaat antwoorden