Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dinkytoy
Juist ja: mensenlevens zijn onbetaalbaar.
|
Beetje wiskunde.
Die redenering volgend heeft saddam nog weinig kapitaal opgebouwd. Als hij een onbetaalbare som kreeg voor elke moord dat hij op zijn geweten heeft, dan was zijn kapitaal oneindig keer groter, dan dat het nu is.
|
Hi Bob, deze reactie had ik daarstraks eerlijk waar verwacht hoor. Toen ik het postte dacht ik nog: tja, k heb nu geen tijd, ik moet weg, maar de bal ligt voor het open doel ,-). Bravo, je hebt 'm binnengetrapt (en niet over of naast of op de paal).
Maar hoe slecht Saddam ook is, maar sorry, ik ben geen anti-Amerikaan (ook naar Tomb gericht), maar Bush en zijn kliek zijn op dit ogenblik zowat de zwaarste criminelen die rondlopen op deze Aarde.
Alleen, ze behoren tot de untouchables. De Amerikanen hebben de VN uitgeschakeld, het geleverde diplomatieke en ontwapenende werk teniet gedaan en zijn nu geheel op eigen houtje in een wespennest gesprongen, op zoek naar het zwarte goud. Het is verschrikkelijk. Niet om aan te zien gewoon. Een menselijke tragedie. Ik begrijp Bush niet. Hoe verwerkt hij dat allemaal. Ik weet ook niet waar hij nog troost kan vinden, maar het is een verschrikking. Persoonlijk vind ik dat Europa zeker moet helpen met de wederopbouw en er zo goed en zo kwaad als het kan al zo snel mogelijk mee beginnen, maar Bush en zijn kompanen, die kunnen best zo snel mogelijk op retraite, God hebbe hun ziel.