Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2012, 22:56   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik weet alvast wel dat een vrouw zich geen hoer voelt als ze in bikini op het strand ligt, ze is geen hoer als ze een borst uitfloept om melk te geven aan haar kleine, ze wil ook niet als hoer behandeld worden als ze sexy op straat loopt en al zeker niet in 'gewone' kledij. Ze willen zich veilig voelen op straat en niet belaagd zelfs als ze in bikini rondloopt, zoveel weet ik wel van westerse vrouwen. Ik weet ook dat ze zich niet sexy kleden om veel mannen aan te trekken, moslims hebben daar blijkbaar grote problemen mee om dat te begrijpen.
Laten we zeggen dat iedere vrouw zich veilig wil voelen. De geschiedenis leert echter dat vrouwen soms een terechte achtergrond koesteren een bepaalde categorie mannen. In alle culturen, in alle tijden.

Mannen zijn nu eenmaal visueel ingesteld, wat ervoor zorgt dat schaars of uitdagend geklede vrouwen hun aandacht trekken. Men kan zoiets betreuren, maar hier is het vernis van de beschaving soms dermate dun in vergelijking met de instincten van een man.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden