Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2004, 21:27   #91
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
HAHAHA die verwijzing naar de LOTR-saga is hilarisch, ik had dat nog niet gehoord maar zijn er werkelijk mensen die dat doen en dan nog verwachten serieus genomen te worden?
Als er al 1 moraal is, in dat verhaal, is dat de wereld gered werd door de verschillende volkeren die de handen in mekaar geslagen hebben. En toevallig, héél toevallig, was het de blanke MENS die door zijn machtsgeile hebzucht het onheil over middle-earth heeft gebracht (hij wou de ring niet vernietigen) en waren het de zwaksten en kleinsten (de hobbits) die de wereld redden (na trouwens nog eens door een blanke man in de problemen te zijn gekomen)

Nou Tolkien draait zich om in zijn graf, als hij jouw vrije interpretatie leest van zijn boek. Jij hebt duidelijk de boodschap en de moraal niet begrepen
De Hobbits alleen hebben Middle-Earth niet gered hoor, stonden ze er alleen voor dan hadden ze gefaald. Ze werden in hun quest regelmatig bijgestaan. Voorts mag ik je erop wijzen dat de Hobbits blank waren ? Ik heb geen enkel Hobbit gezien die een niet-blanke kleur had hoor. Ook de samenwerkende volkeren zoals mensen en elven waren blank. De gedrochten (orcs en goblins) die het kwaad vertegenwoordigde daarentegen waren bruin. De slechte magiër Saruman die daarentegen wel een blanke persoon was kun je bekijken als de Linkse politiek correcte regering, de grote verrader van z'n eigen volk.
Ziezo, ik heb in no-time in alle gemak je posting volledig afgekraakt en gelijk met de grond gemaakt en terecht.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden