Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire
Dat is volgens mij het scenario waar Bart De Wever al een tijdje op oogt. In debatten vooraf liet hij ook al duidelijk verstaan dat hij gehoord had dat CD&V een apart fractie ging vormen in de Antwerpse gemeenteraad. Voor mij wil dat zeggen: "met CD&V kan ik apart gaan onderhandelen."
Alleen vraag ik mij af hoe dit technisch in zijn werk gaat. Je komt samen op in kartel en toch ga je apart zetelen. Beetje bizar.
|
De enige reden hiervoor was dat PJ wist dat SP.A alleen nooit meer percentages zou halen dan dewever. Zijn stadslijst diende er dus voor om enkel op de verkiezingsdag zelf het 'hoogste percentage' te kunnen claimen.
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
|