Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2012, 17:29   #3
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Weer een zaagthread van Rudy over de kwaliteit van dit forum in het Suggestie & Mededelingen board. En toch is hij hier met geen stokken weg te krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit forum verziekt wekelijks zienderogen. Naar mijn bescheiden mening bestaan ondertussen 80 % van de reacties uit wat puberaal of gefrustreerd gedoe.

Tijd om een andere stek te zoeken, tenzij andere aanpak van het forum.
Citaat:
Een vraag aan zowel de moderatie als aan de forumleden.

Wat wordt er van het forum www.politics.be verwacht: een kwaliteitsforum waar onderwerpen ernstig worden genomen, of een barak waar ieder die het wenst tussen soep en patatten z'n gal kan uitspuwen ?

Ik dacht eerst ook een enquête te koppelen aan deze draad. Maar heb dit niet gedaan gezien een lijst met opties nooit exhaustief kan zijn.

De laatste maanden heb ik de indruk dat forumleden zelfs hun eigen opgestarte topic (draad, onderwerp ... ) niet ernstig nemen, laten verwateren, of zelfs niet reageren ondanks terechte reactie.

Persoonlijk ben ik aan het uitkijken naar een andere stek waar een doordachte mening - van welke strekking ook - niet verzuipt tussen gepalaver.

Graag een mening,

R.
Citaat:
De rubriek "maatschappelijke discussies, problemen" is momenteel voor minimum driekwart gevuld met topics die niet meer zijn dan "fait divers". Sommige topics horen eerder thuis in de rubriek "koetjes en kalfjes".
Aan de moderatie. Deze rubriek wordt mijn inziens serieus ondergewaardeerd.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden