Ik ben benieuwd wat "men" wil bereiken door me in huis te bespieden.
Ik ben ook geen genie die elke 2 dagen wel een nieuwe uitvinding doet en patenten aanvraagt aan de lopende meter.
Het seksleven is ook niet zodanig dat je geen veel betere scenes kan vinden op de geijkte amateursites.
En criminele daden stel ik ook al niet, en al zeker niet in het eigen huis.
En me kanker bezorgen. Waarom zou "men " dat willen doen? Hey, de eigen regering ziet dat wel zitten, Op mijn 66 doodvallen aan en of andere obscure kanker.
Helaas is het kankermechanisme nogal wispelturig. En dan krijg ik kanker voor mijn loopbaan als belastingsbetaler afgelopen is, en kost ik de maatschappij 2 keer geld. Namelijk door de gederfde inkomsten uit mijn loon, en 2 de kosten bij de gezondheidszorg.
Dan is het gemakkelijker en goedkoper me de kop in te laten kloppen door verse import. Het zogenaamde Mombaerts Syndroom.
Trouwens, als ik kanker krijg, dan heb ik oorzaak-keuzes genoeg. Te veel in de chemie gewerkt. Te veel metaalstof gehapt, te veel lasrook binnengezogen, bestraald geweest in de kerncentrale, te lang in de zon gelegen, te veel alcohol gedronken, en te veel en te vet gegeten. Dus ergens een implantaat , dat zal het wel niet erger maken nietwaar.
Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2012 om 00:17.
|