Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2012, 13:38   #41
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giorgino Bekijk bericht
Bart De Wever heeft van Antwerpen een soort veldslag omwille van de federale verkiezingen gemaakt. De reden waarom Patrick Janssens verloren heeft, is niet omwille van slecht bestuur, maar omwille van Bart De Wever die de verkiezingsslag om Antwerpen verkocht heeft als een federale afrekening. Spijtig dat zoveel mensen toegehapt hebben, maar mensen zijn nu eenmaal beïnvloedbaar. En je hoort mij niet zeggen dat Janssens daarom een goede politicus is op nationaal niveau, maar wel dat SP.A daar zijn voordeel uit kan halen als de partij het goed aanpakt. 't gaat uiteindelijk om wat er in de hoofden van de mensen omgaat.
Is er echt zo een goed beleid gevoerd in antwerpen? Ik zie antwerpen op veel plaatsten verschralen. De politie is vaak onbereikbaar of acht het niet nodig om te komen. Ik weet veel plaatsen waar wegen worden aangelegd om verkeer te hinderen in de rand,... En dan beginnen we niet over het Oosterweel debat of het voetbal stadium. dat vindt ik niet echt goed beleid. BDW kan natuurlijk moeilijk zeggen dat er slecht beleid is gevoerd aangezien N-VA zelf deel uitmaakte van de coalitie
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
Perzik is offline