Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2012, 22:51   #53
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zonder het te beseffen toon je net aan wat ik beweer, want nu spreek je plotseling over een heuse doodsvoospelling, terwijl je toen je het de eerste keer te sprake bracht, schreef dat "ze moest opletten want er kon iets gebeuren."

M.a.w. je maakt van een verhaal inzake een vaag gevoel van ongerustheid een verhaal waarin de dood van iemand voorspeld werd.

Elke keer dat die verhalen naverteld worden, worden ze altijd iets sterker en straffer.
Neen, dat klopt niet. Want toen die van ons naar haar zuster belde is ze inderdaad verongelukt twee dagen later, en heeft ze zo'n acht maand in het gasthuis gelegen in het HAMC Amsterdam. Dit gebeuren speelde zich af vorig jaar en die zuster is twee maand geleden thuis overleden, twee dagen nadat - u raad het, die van ons het me voorspeld had.

Nu, er waren nog mensen waarvan ze de dood voorspeld had, dus een toevallige gelukstreffer, als we het zo kunnen noemen, kunnen we uitsluiten, want daarvoor heb ik het haar net te dikwijls weten doen.

Maar goed, ik begrijp uw scepsis, ik zou het waarschijnlijk zelf ook niet geloven als je het me vertelde.

Begrijp me ook niet verkeerd, het is niet iets dat ze op bestelling doet, het gebeurt gewoon.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden