Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2012, 12:26   #247
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidekick Bekijk bericht
16%. Ik denk toch dat je het aandeelm nv-a kiezers onderschat dat voor het concept "verandering" gestemd heeft en niet uit puur Vlaams-Nationalisme, of dat een terechte redering is van die mensen laat ik in het midden, dat zal nog moeten blijken. Die mensen hebben geen boodschap aan mensen met een achtergrond als die van KVO, en al zeker niet als die gelinkt is aan een strekking die haar eigen volk ooit verraden heeft. Een strekking van wie de nv-a zich beter duidelijker zou distantiëren. Ik denk tevens ook niet dat het gros van de nv-a kiezers in Aalst Vlaanderen wil geannexeerd zien bij Nederland, wat echter wel de achterliggende ideologie van KVO is om het simpel samen te vatten. Je kan respect hebben voor mensen die opkomen voor hun taal en cultuur, maar niet voor zij ervoor opkomen door tegen anderen te zijn. Want in zulk een geval is er meestal een dubbele agenda aan verbonden...
2322 Aalstenaars zijn dus idioten in uw ogen?