Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2012, 20:13   #230
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het is niet alsof dat voelen niet overeen zou komen met de werkelijkheid. De Vlaming moet maar Frans spreken in Brussel dan is er van discriminatie geen sprake. Dat is uw houding.
Dat heb ik nergens gesteld. Dat maak jij ervan.

Citaat:
Verder ben ik niet noodzakelijk voorstander van unitarisme, enkel indien dat een middel zou kunnen zijn voor de opheffing van de discriminaties in dit land. Maar het soort van unitarisme dat u voorstaat lijkt sterk op een opportunisme. Indien de privileges voor de Franstaligen zouden worden afgeschaft of omgekeerd zou ook u voorstander zijn van een confederatie blijkbaar. Uw ontwijkende antwoorden zijn veelzeggend Vive.
Dus jij bent voorstander als jij zelf met je troepen jouw eigen centrum van discrimatiebestrijding kan leiden. Jij met jouw troepen gaan dan bepalen wat de discriminaties zijn in ons land en jouw centrum zal deze dan veroordelen tezamen met een veroordeling door de Nieuw-Vlaams-correcte publieke opinie.

Wij ben jij om in naam van de Vlaming te spreken wat correct is wat niet, wat juist unitarisme is en wat niet, wat discriminaties zijn en wat niet, en wat privileges zijn en wat niet ?

Citaat:
Ik vermoed dat uw superioriteitsgevoel zo evident is voor u dat u de wrevel van de historisch gediscrimineerde meerderheid van de bevolking in België niet kan begrijpen.
Je zit verkeerd met jouw vermoeden. Ik heb juist respect voor de Vlaamse ontvoogdingsstrijd en ik ben daar een succesvol product van.

Citaat:
Dat is bv. duidelijk als men uw houding ivm taal analyseert. Wordt de Vlaming gediscrimineerd omwille van zijn taal dan is dat voor u reden om te denken...'So what. Dan moet hij maar zich aanpassen en Frans spreken.'
Dat heb ik nergens gesteld.

Citaat:
Zeg me eens. Waarom zouden Vlamingen überhaupt met iemand als u in één staat willen blijven leven?
Voil�*; dat is jouw publieke veroordeling op basis van je Nieuw-Vlaamse politieke correctheid.

Citaat:
Als ze gediscrimineerd worden is het zelfs hun eigen schuld. Niet de 'discriminator' maar de gediscrimineerde dient zich in dit geval aan te passen volgens u.
Hetzelfde zal in jouw ogen wel opgaan voor de racisten van het Vlaams Belang. Als ze volgens jouw geen racist genoemd willen worden dat ze dan maar niet bezondigen aan wat jij aan jouw troepen racistisch gedrag noemen.

Citaat:
En dat terwijl u beseft dat u het omgekeerde nooit zou aanvaarden. Geen reden voor calimero te spelen Mr. Vive, eerder tijd voor wat zelfreflectie.
Je maakt een abstractie van een "omgekeerde" van iets waar je geen omgekeerde kunt maken.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden