Yep, na ruim 7 jaar hier als vaste klant te hebben rondgehangen, heb ik besloten om vanaf donderdag den 1-ste november, m’n account definitief aan de wilgen te hangen, zodat de enkelen die dat eventueel mochten wensen nog even de kans hebben, om me nog een verbale high five of een stijve middenvinger te sturen, zowel vriend als vij.. heu.. de iets mindere vriend.
De hoofdreden voor m’n vertrek is dat m’n zaak, die ik begin dit jaar met een pak risico’s heb opgestart, steeds beter begint te marcheren, zodat ik me daarin volledig kan laten gaan met oa het uitwerken van nieuwe basisconcepten (voor de groothandel), waar de concurrentie in mijn branche een ferme punt aan kan zuigen.
Helaas, meer kan en wil ik daar niet over kwijt, vergeef me, gezien die specifieke branche nog amper ingevuld is en me dus een unieke mogelijkheid biedt voor een quasi ongeremde groei, zelfs in deze moeilijke economische tijden.
Elk detail dat ik daarover zou lossen, zou dan via het internet direct herkenbaar en opspoorbaar zijn en met mijn ‘reputatie’ voor sommigen hier die daar ev misbruik van zouden willen maken, wens ik dat risico liever niet te lopen.
Anonimiteit en discretie in deze is mijn grootste vrijheid, zeg maar.
Kortom, daar kruipt dus een hoop tijd in, zowat 8 days a week, tijd die ik (buiten m’n gezinsleven) beter daaraan kan besteden, dan hier rond te baggeren in oeverloze discussies die in de final toch geen zoden aan de dijk brengen, enfin, alleen sprekend voor mezelf, ntl.
Bon, genoeg daarover en eerst en vooral wens ik de Uitbater(s) en de Mods hartelijk te bedanken, voor het bestaan en het reguleren van dit forum en de mogelijkheid, om hier van alles en nog wat te posten.
Ook ben ik me scherp bewust van het feit dat mijn woordkeuzes niet altijd overeenkwamen met de gestelde poco-normen en er dikwijls de kantjes van heb afgelopen, dus ben ik Pol.be héél dankbaar dat ze me hier steeds de kans hebben gegeven, om m’n soms brakke en ongezouten mening te hebben kunnen weergeven bij tal van uiteenlopende onderwerpen.
Niet iedereen heeft zo ruim die kansen gekregen, dus mega multi grazie daarvoor.
Ik heb me hier al die jaren ook steeds kostelijk geamuseerd met de tal van scherpe, intelligente of soms rechtuit domme commentaren, heb ook een en ander heb bijgeleerd over onderwerpen die amper of nooit in de reguliere media aan bod komen en heb daarbij ook een hoop fijne en soms ronduit kleffe karakters leren kennen, voor zover dat ntl mogelijk is mensen te beoordelen op een anoniem forum.
Ik ga ook geen namen noemen van die dit en die dat, want da’s alleen goed voor degenen die op een kerkhof liggen en is nvt voor de levenden onder ons.
Zij die me nauw aan het hart liggen weten wie ze zijn en zij die m’n voetafdruk op hun kont hebben staan weten dat ook wel, daar maak ik me geen zorgen over.
Aldus, ter afscheid aan het hele forum volstaat een warme hasta la vista a tutti, maar vooral nog een dikke knuffel voor de brothers & sisters in arms en speciaal aan hen een laatste warme groet, recht uit het hart: Hou Zee, Kameraden.
Tot slot nog een laatste gift ter overstijging van alle menselijke tegenstellingen en dualiteiten die dit ondermaanse te bieden heeft, laat ik als laatste effort deze hemelse wijsheid na, met eerbiedige dank aan William Blake:
“To see a world in a grain of sand,
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand,
And eternity in an hour.”
Diego.