Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2012, 15:19   #11
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Uit jij vaak publiekelijk je steun voor doodseskaders, of is dit een eenmalige gebeurtenis?
Ho, wil je het discutie punt ontwijken door mij simpatisant van een doodseskader
aan te wrijven?
Doodseskaders vind ik eerder een juist woord voor mensen die een groep of een familie of een beweging viseren en die willen aanvallen of uitroeien .

In Davao is iedereen welkom , als je U gedraagt, doe je dat niet en pleeg je overvallen of teroriseer je mensen , of moordenaars of verkrachters , dan heb je een probleem .

Ok Duterte houd er een nogal grove en ingrijpende maatregel op na , maar de bevolking van Davao blijkt het wel te smaken .

Hij hoeft maar een paar executie's per jaar te doen en iedereen weet hem aan de regels te houden of weet wat er hem te gebeuren staat . SO what .

Heel anderes zou het zijn mocht men kunnen aantonen dat hij mensen laat executeren die onschuldig zijn, omdat ze tegen zijn rigime zijn .

Maar zijn onderzoek lijkt zo helder in elkaar te zitten en de gemeenschap speelt hem zoveel details door, dat zijn team de misdadiger heel snel weet te ontmaskeren , alsnog executeerd hij de misdadiger niet , hij krijgt eerst de aanmaning te stoppen en het gebied te verlaten , blijft de misdadiger in zijn stad toeslaan of rondhangen , dan wordt hij gewoon geelimineerd.

Voor mij , geen probleem er mee .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden