Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2012, 22:21   #1
flatliner
Gouverneur

Standaard Is tussen 77000 en 140000 niet een beetje overdreven?

Enkele bedenkingen,

Zoals velen weten heb ik een "groene" achtergrond met een lichte afkeer van het misbruik door de vakbonden van de gewone werkman.En we moeten eerlijk zijn, het is voor de natuur en de samenleving een goede zaak dat er minder auto's zijn. Ik heb nooit iemand hogen klagen over de tabaksboeren dewelke hun inkomen verliezen.

Moet er een ontslagvergoeding zijn, zeker weten !!!!!!!!!!!!!!!!

Maar moeten mensen kunnen profiteren van deze ontslagvergoeding, nee.

Waarom niet alle bedragen in een pot storten en verdelen onder alle werknemers dewelke hun werk verliezen?

Voor de "echte" ford werknemers zal dat een groot verlies zijn, in het slechste geval 1/3 van de premie, maar dan zal men wel echte solidariteit hebben tussen werknemers.

Even een gemakkelijke berekening, of E 77.000 voor 4500 werknemers =346500000 euro.

Doe,dit bedrag in een een grote pot. Waarom dat bedrag niet delen voor de +/- 10.000 werknemers dewelke hun job verliezen?

Maar alweer de traditionele vakbondsafgevaardigden verwerpen dit, zie terzake van vandaag. Waarom, dan moeten zij ook inleveren ;(

Ik vraag me nog af, onze leuke jonge dame, met tranen in de ogen, werkte nog 1 dag per week voor ford? Wat met de andere dagen? Ford betaalde dit met als excuse zij was "afgevaardigde"
flatliner is offline   Met citaat antwoorden