Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO
Ofwel ben jij het supertalent dat overal altijd werk vind aan een 'competitief loon' ofwel heb jij nog nooit boven uw 45-50ste werk moeten zoeken. Prijs u gelukkig!
Mijn vader is ook ver in de 50 en hij komt nog met veel mensen in contact, ook van zijn leeftijd en daar hoor ik toch heel andere winden waaien dan jij en anderen hier altijd laten waaien!
Maar ik hoor je al afkomen; als je wil werken dan werk je en de werkloze is de enigste die schuld heeft aan zijn werkloosheid. En in die eindeloze zever heb ik geen zin meer. Ik weet precies hoe de vork in de steel zit en daar zullen geen 1000 leugens, waarheidsinterpretaties of meningen nog iets aan kunnen veranderen dus spaar u de moeite.
On topic:
Die mensen die niet meer aan de bak zullen raken die mogen gerust op pre-pensioen en een dikke ontslagpremie houden. De gelukkigen die nog werk vinden kunnen rustig verder wroeten of werken tot ze normaal op pensioen kunnen.
Als je geen rekening kunt houden met de realiteit van het huidige economische slagveld en niet aflatende nachtmerrie dan verdien je geen respect of stem.
Die De Croo is al een even grote windbuil als de rest en het enige dat ie krijgt van mij is het lopende schijt in zijn bek ipv een greintje respect.
|
Laat ons ongebreideld iedereen pamperen.