Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2012, 10:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard De Wever vindt varkenskop op oprit

De Wever vindt varkenskop op oprit

http://www.standaard.be/artikel/deta...21027_00349827

Enig idee wie of welke organisatie zich bezig houdt met het betrekken van gezinsleden van politiekers bij de politieke strijd, en dan nog op zo'n manier ?

Ik wel.

Citaat:
BRUSSEL - N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft vrijdag een afgehakte varkenskop op de oprit van zijn woning in Antwerpen aangetroffen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

“Zelf ben ik al een en ander gewoon, maar dat mensen mijn gezin erbij betrekken, vind ik erover. Voor hetzelfde geld had mijn jongste dochtertje die bebloede kop gevonden”, zegt de partijleider in de krant.

De Wever dient een klacht in. Hij heeft niet echt een vermoeden van wie achter de bedreiging zit. “Blijkbaar zijn sommige mensen niet gelukkig met de verkiezingsuitslag.”

De politie nam de varkenskop in beslag en maakte een pv op. Ook het OCAD, het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging, is op de hoogte. Dat zal nagaan of De Wever beter beschermd moet worden, schrijft Het Laatste Nieuws. Naar verluidt is zijn woning al opgenomen in de patrouilleschema’s van de politie en krijgt De Wever tijdens manifestaties discrete bewaking van één of twee agenten in burger.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden