Los bericht bekijken
Oud 2 november 2012, 12:42   #185
Klarekijk
Banneling

Standaard

Als je er in slaagt een paar namen van Vennootschappen te verzamelen waar Turkse ondernemers de plak in zwaaien en je trekt die eens na op KBO , dan zal je vlug zien hoe die Turken er in slagen om met Porsche Cayenne te rijden en miljoenen te versluizen naar Turkije .

K'heb spijt dat ik hier niet een paar btw Nummertjes mag publiceren. Uw oogskes zouden nogal wijd open gaan .

Om de twee maand nieuwe bestuurders , een bvba besturen met 35 mensen , om de 3 maand een verplaatsing van de maatschappelijke zetel .

En de overheod vist echt wel te traag om dat gespuis te kunnen pakken .

In dat soort economie zijn de arabs heel sterk . zij zijn ook de criminelen achter dearbeidsplaatsen waar Hongaren en Bulgaren en Roemenen in tewerk gesteld worden en zetten bedrijfjes op die geen cent sociale bijdrage afdokken .

Dat is de merwaarde van de arabs .

En hun grieten maar naar school gaan en hoge studie's doen om met nen doek op hun hoofd over binnen te raken en de kennis door te spelen aan hun gemeenschap en uit te rafellen waar ze een opening in de wetgeving kunnen vinden om te sjoemelen .

Vele vrouwen zijn zaakvoerder in Vennootschappen .
Leuk toch de Matjo mannen blijven buiten schot , en volgens de islaam mag de vrouw geen bezittingen hebben .

Succes voor de Deurwaarders .

De Moslims hebben in geen enkel opzicht een meerwaarde in gans ons systeem .

Nee, ik spreek niet over mensen uitroeien , maar over misbruik uitroeien .

Ik ben te onwetend , of die twee gescheiden zullen kunnen worden gehouden om efficient tot een resultaat te komen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden