Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Dat het Marokkaans gebroed zo snel mogelijk uit ons grondgebied moet uitgewezen worden ben ik volledig mee akkoord. Deze veroorzaken door hun gebrek aan integratie en hun onbeschaafd gedrag oa. enkel maar afbreuk aan onze samenleving.
Hoe het ook gedraaid en gekeerd mag worden, in het Marokkaans naar hier immigrerend gebroed zit totaal geen meerwaarde voor onze maatschappij.
Wat Polen betreft om naar hier te halen vind ik geen goed idee daar het om een Slavische volk betreft die niet veel beter is dan de Marokkaan, misschien een trapje hoger dan het Marokaanse volk maar niet veel beter hoor. Veel Polen begeven zich in de onderwereld (de maffia) en trafficeren.
|
Hier ben ik het niet mee eens. Weliswaar moet de Poolse immigratie selektief gebeuren. Voor ze echt een verblijfsvergunning krijgen moeten ze al een garantie op zak hebben van een werkgever dat ze aan de slag kunnen.
En natuurlijk hoeven we ook geen Poolse criminelen te importeren. Alleen mensen met een blanco strafblad mogen worden toegelaten.
Ik begrijp trouwens dus echt niet waarom je Slavische volkeren zo laag inschat. Heb je er dan negatieve ervaringen mee gehad?
Voor mij kunnen ze trouwens ook een culturele verrijking betekenen.