Los bericht bekijken
Oud 3 november 2012, 13:53   #291
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Best mogelijk dat Fabre zijn aanval overdrijft of zelfs verzint, maar de greep uit de reacties op zijn facebookpagina, maken het in ieder geval niet onwaarschijnlijk. Triestig spektakel deze hypocriete massahysterie.
Citaat:
- Gast ik beloof a 1 ding als ik a tegen kom ist gedaan me awe kunst zielig ventje
- Jan, als ik u tegenkom dan slaag ik op uw muil in naam van de kunst.
- Jan Fabre, het is werkelijk te hopen dat onze paden elkaar niet kruisen, want dan gaat het er echt niet prettig voor je uitzien, en zeker niet als dat ergens op een dakterras is.....
- Ik hoop dat een hele hoop mensen u van straat gaan halen en u aan vleeshaken op gaan hangen.
- Hij moet behandeld worden,zoals hij zijn dieren behandeld!!!!!!!! Oog om oog,tand om tand,werkt nog steeds het best!
- Tijd om eens foto's van u te pakken met gebroken neus en tanden klootak..... als je begint te denken dat je een afgod bent. See you soon vuile kankerleier
- Hey, Vuile Lul, als ge u in Antwerpen laat zien en ik zie u dan gooi ik u van de trappen, hard en gemeend totdat je doodbloedt !!
Ik heb persoonlijk al heel mijn leven minimum 3 katten gehad en vind dat er ook wat over. Misschien zou ik het nog enigszins begrijpen als de woede van die mensen zich richtte op de daders zelf. Blijkbaar lopen die vrijuit. Hoe kan dat nu ??? Is het voor die mensen dan te moeillijk om uit te zoeken wie dat zijn misschien ?

Misschien dit poezeke er eens op afsturen?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 3 november 2012 om 13:58.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden