Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2004, 12:50   #102
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Hoewel het een zeer moeilijke keuze was, heb ik geopteerd voor Rik Torfs als grootste lul. Mijn redenering is dat een islamitische peter in strijd is met het katholieke geloof, waarin een peter moet toezien op de katholieke opvoeding van zijn petekind, en daar gaan beide heren in de fout. Maar, Laurent kan minder kwalijk genomen worden als Torfs, vermits Torfs professor in het KERKELIJK recht is. Zo iemand zou verstandiger moeten zijn. Laurent zou dit als katholiek ook moeten weten, doch zijn 'beroepsactiviteiten' beperken zich tot hondenkennels en vandaar mijn genade voor onze prins.
Laurent heeft gesnapt dat God, indien hij bestaat, geen onderscheid maakt tussen een Christen en een Islamiet. Het belangrijkste voor Laurent is waarschijnlijk dat zijn kind liefdevol zou behandeld worden. En dat is voor Laurent bij zijn vriend. Maar ja, ga dat eens uitleggen aan al die priesters, normaal gezien hebben ze geen kinderen......
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden