Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
De categorie "eerbare Vlaamse burger". Is dat geen eufemistische titel voor "zoon in het zevende knoopsgat van een polderboer genaamd Lewie en zijn vrouw met walvisproporties Mariette, lid van een keutervolk dat behalve in klei dabben, nog niks deftigs heeft gepresteerd, typisch kleinburgerlijk, met een aan dementie grenzend geloof in Kerk en Vaderland, te dom om een eigen land te hebben, te onderdanig (of is het zielig ?) om revolutionair te zijn, braaf, meegaand en slaafs"?
... zei de Vlaamse boer, en hij zette zich neer in een koeienstront.
Dus alle werklozen zijn migranten volgens u? Hebt u soms bruin beschilderde lenzen aan wanneer u gaat doppen?
|
Helaas moet ik je mededelen dat de categorie "eerbare Vlaamse burger" geen eufemisitsche titel is voor etc etc etc ...
Een dementie grenzend geloof in Kerk ? pech voor jou want ik ben een atheïst.
Te slaafs, te onderdanig ? wederom pech voor jou want ik kom juist op tegen het corrupte Linkse politiek correcte beleid en wil er geen slaafse meeloper van zijn.
Een Vlaamse boer ? pech, want ik ben geen landbouwer. Het cliché dat echte Vlamingen boeren zijn die zich heel de dag bezig houden met patatten en hun koeien is niet van toepassing.
Bruin beschilderde lenzen aan hebben tijdens het doppen ? Wederom pech, m'n ogen hebben noch bril, noch lens nodig en ik ga niet doppen, maar werk daarentegen.
Heb nergens beweerd dat alle werklozen migranten zijn. Een werkloze die even zonder werk zit maar bereid is om werk te zoeken en daar moeite voor doet, daar is niets mis mee.
Een werkloze daarentegen die bewust geen werk gaat zoeken en liever de parasiet uithangt uit luiheid en tevreden is met het gratis bedrag dat hij van de staat krijgt in ruil om nooit hoeven te gaan werken, daar heb ik een probleem mee daar dit geld dat hij ontvangt afkomstig is van mensen die wel iedere dag moeite gaan doen om te werken en dit hun leven lang.
Feit is dat het overgrootste deel van de migranten die werkloos zijn daar doelbewust voor gekozen hebben. Ze trachten zolang mogelijk te profiteren van het verkrijgen van dit gratis leefloon. Willen ze meer geld, dan liever in het zwart werken opdat dit gratis leefloon zeker behouden blijft.