Los bericht bekijken
Oud 7 november 2012, 07:12   #5
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Mijn voorspelling voor de verkiezingen;

R-money; Alle staten die McCain won + Indiana + de EV die Obama in Nebraska won.

Obama; Alle staten die hij won behalve de uitzonderingen hierboven.

Resultaat; dikke overwinning voor Obama.

Opmerking1; Ik denk dat North Carolina echt too close to call is. Maar als men de ondertussen gediscrediteerde polls van Rasmussen - electoral-vote.com heeft daar een goed artikel over en ook 'rasmussen-free-maps' trouwens - dan heeft Obama een kleine voorsprong denk ik (the conventional wisdom geeft mij ongelijk natuurlijk).

Opmerking2; het is nog drie maand voor de verkiezingen dus er kan nog heel wat gebeuren.
Drie maanden geleden al voorspeeld door yours truly, met alle staten juist (noot - mijn nonvoorspelling van NC terzijde).

Oh, en deredactie als bron gebruiken voor dit onderwerp is gewoon triestig. Er zijn deftige sites genoeg in Amerika die ge kunt bezoeken, dus waarom beroep doen op een prut-omroep als de VRT???? Hoeveel man hebben die in de VS? Drie??? Tja, zwak hoor.

En zoals iemand hierboven al zei; als Obama zou eerder bij de N-VA zitten dan een van die loser linkie-winkie partijen a la de spasten of ekoloten...