Discussie: Windows 8
Los bericht bekijken
Oud 9 november 2012, 21:37   #10
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik gebruik windows 8 al maanden. Zalig. Beste besturingssysteem ooit en dat zeg ik niet licht over een brouwsel van Microsoft, bekend om win98 en vista. Als Apple-fanboy is mijn drang naar onbetaalbare macbooks zonder nuttige software volledig verdwenen, het gebruiksgemak van Windows 8 heeft dat van Mac OS overduidelijk bijgehaald.

Niet dat ik daardoor iets tegen Apple heb gekregen, maar het had slechts een niche-markt waar Microsoft steken liet vallen, en met Windows 8 zijn deze steken meesterlijk terug opgeraapt. Voor een Windows 8 gebruiker is er (voorlopig) geen enkele reden meer om naar Mac OS over te gaan.

Verder kan ik weinig zeggen om te overtuigen: seeing is believing. Installeer het, gebruik het een week en ge gaat niet meer terug willen. Met een SSD boot mijn pc in enkele seconden. Zaaaalig.

IE10 gebruik ik zelf niet, ben daarvoor teveel fan van chrome en teveel slechte ervaringen met IE in het verleden. Ik vind wel dat het er "oud" uitziet ivm de rest van Windows 8.
Ja, da's wat ik al aan't denken was: Win 8 is meer iets voor Apple freaks. Ik ken er zo wat en maakte me de bedenking dat die dat rare Win 8 gedoe wel "cool" zouden vinden.

QED.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 9 november 2012 om 21:37.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden