Los bericht bekijken
Oud 10 november 2012, 17:43   #7
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Oei! Verklaar je nader...
Heb het al eens gepost op het forum, gelukkig geen verkrachting of handtastelijkheden, dat is toch al iets.

Het was in een tropisch zwembad in Nederland, m'n dochter was 11 en nog steeds redelijk klein maar wel al goed gebouwd. Ze draagt wel nog graag bikini's zoals ze jonger graag droeg, je begrijpt me wel.

In de douches stond er een moslim meisje van 14-15 volledig ingepakt met lange broek, losse hemd met lange mouwen en sluier, het moslim zwempakje voor de meisjes zeg maar. Naast haar duidelijk 3 boers of dichte familie in gewone zwemkledij die extreem duidelijk gortige opmerkingen maakten (in hun taal) over de meisjes en die ook aanspraken en zeer grondig bekeken. Het moslim meisje keek maar beteuterd, en mijn dochter was er alvast niet goed van.

Wat zijn dat voor mensen? vroeg ze. Tja, moslims hé, wat moet je anders antwoorden. Het jammere is nu wel dat ze bang geworden is van alle mannelijke buitenlanders die vreemde talen spreken, niet alleen de moslims. Gelukkig gaat het nog steeds goed met haar gekleurde vriendinnetjes maar dat zijn dan ook geen moslims maar vooral kinderen uit gewoon gemengde gezinnen.

Moslims zijn gefrustreerde mannekes die onze meisjes lastig vallen omdat ze het beu zijn om heel de tijd met elkaar te moeten neuken, dat onthou ik er van.

Laatst gewijzigd door BonBon : 10 november 2012 om 17:43.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden