Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2004, 11:43   #17
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Jou gescheld duidt er nogmaals op dat je over geen enkel argument beschikt. Neem een valiummeke, en laat de grote mensen rustig verder doen. Als je valiummeke uitgewerkt is, herlees je posting eens:
-nestbevuilers: waarover klaag je dan, als we ons nest bevuilen is dat onze zaak, want geloof me, jou willen we er niet bij.

Jullie houding is er altijd 1 geweest uit haat tegen je eigen land. Nadat héél de wereld in 1989 getuige was dat de zogenaamde rode arbeidersparadijzen van jullie geestesgenoten in Oost-Europa eigenlijk vermomde dictaturen waren stortte jullie wereld eenklaps in. Het westerse kapitalisme had gewonnen en dat bracht bij links en extreem-links diepe frustraties teweeg. Daarom moesten er maar andere manieren gezocht worden om de westerse democratieën te ondermijnen...de massale import van goedkope immigranten propageren, sympathiseren met allerlei Arabische dictaturen en met het aantreden van George W in 2000 een virulent anti-Amerikanisme aan de bevolking proberen te verkopen. Jullie schamen je nog altijd dat je in een westers land geboren bent en proberen alle registers open te trekken om Europa en de V.S te beschuldigen van imperialisme, kolonialisme, fascisme, racisme en het leed van de 3de wereld te misbruiken om de schuld op de modale westerling te schuiven. Dat noem ik nestbevuiling en idd bij jullie soort zal ik idd NIET méér horen...
-fucking is met een g
-meer dan 30 miljoen doden? daarstraks waren het er nog 100. De solden zijn voorbij zeker, 100 kunnen er niet meer af

Het echte aantal doden onder de verschillende communistische slachtpartijen...(.ik som de belangrijkste even op: Kronstadt 1917, Makno 1921, de goelags in de jaren '30 en '40, de culturele revolutie in 1966, de Praagse lente in 1968, de Killing Fields in 1975, het regime van Idi Amin in Uganda tussen 1971 en 1979...) is nog steeds niet bekend. Men spreekt van 10 miljoen doden sommige beweren 30 miljoen aangezien het regime van Stalin alléén al méér slachtoffers maakte dat onder de Nazi-dictatuur van Hitler.

-
in alle talen alléén. maar kappen; tussen twee zinnen plaats je een punt; Leer eens te interpungeren. Neen; ik ga niet uitleggen wat dat betekent. Zoek het op in de woordenboek, ook dat is tijd dat je geen onzin spuit.

Zie maar dat jij alles juist schrijft, beterweter!!

-zwijgen in alle talen? Trotski, Isaac Deutscher, Roy Medvedev, Zinoviev en Preobrazhenski hebben vanuit het marxisme zelf voldoende kritiek op Stalin gevoerd, en die kritiek ook nog eens met de dood betaald.

driewerf
Trotski, de moordenaar van méér dan duizend onschuldige matrozen in Kroonstadt toen ze'n bolsjevistische legers in 1917 de muiterij in de haven in de kiem smoorde met duizenden doden tot gevolg en nadien het nog es over doen in Oekraïne met de slachting van honderden aanhangers van de anti-bolsjevistische Makno-vitsjina in 1921. Zinoviev was een sociaal-demokraat, zeker géén marxist. Hij werd in 1936 door Stalin ge-executeerd vanwege zijn betrokkenheid in een contra-revolutionaire groep.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 29 augustus 2004 om 11:45.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden