Los bericht bekijken
Oud 13 november 2012, 10:52   #9
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' Bekijk bericht
Ja, maar ze krijgen via België er nog eens extra die ALLEEN door Vlaanderen gedragen worden. Voeg die dan bij de Europese, waardoor Vlaanderen er niet alleen voor opdraait en die som over de rest van Europa wordt verdeeld enwaarbij dan nog eens een degelijk controle vanuit Europa op de besteding ervan komt wat nu niet het geval is. Ik merk dat jij als francofone Brusselaar nog steeds die controle overbodig vindt. Als je dan weet dat dat geld via een bestuur waarin de maffiapartij PS het zwaarst doorweegt wordt besteed dan is het zekr noodzakelijk dat die controle er komt. België ( lees de PS) weigert dat om evidente redenen. Moet er nog zand zijn?
Europa ziet de regio's niet gelijklopen met de taalgrenzen. Zelfs niet met de landsgrenzen. Als je meer alignering wil moet je de grenzen aanpassen aan het Europa van de regio's.

Ik heb nooit in Brussel gewoond en mijn tweetaligheid is bedroevend.

Ik ga voor 100% akkoord met je analyse dat Bart De Wever veel beter deel uitmaken van de federale regering om het gewicht van de PS te counteren of om ze naar de oppositie te verbannen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden