Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
Subside is in mijn ogen een discriminerende maatregel .
1 Omdat het een individuele maatregel is waar men al of niet met wat trucage of misbruik moeite moet voor doen om alle formalieteiten achterna te zitten .
Mensen die daar niet de tijd voor hebben kunnen dus niet genieten .
Mensen die wat manipuleren kunnen in aanmerking komen op bedrieglijke wijze .
En vele isolatie subside , wordt gemanipuleerd met valse of overdreven facturen , en anderzijds niet uitgevoerd door de vakmensen , maar vaak knoei het zelf . DUS deze subside is niet eerlijk en niet economisch bevorderend .
Terwijl een aangepaste BOC taxatie voor elk gelijk is en waar je niet moet foefelen met diktes en oppervlakten en prijzen om meer te trekken .
In de vrije consumptie belasting koopt je materiaal wat je nodig hebt aan de juiste prijs .
in de vrije consumptie belasting koop je isolatie van 16 cm dik en je betald 16 cm dik .
In de subside , vraag je subside voor 16 cm en je plaatst er 8 , en met de overige verrekening van het gefraudeerde factuur bedrag vragen de klanten je een niet subside gerelateerd werkje uit te voeren .
EN ik ben vakman en kan het weten , Ambtenaren zijn daar de grootste vragende partij in en als je het niet doet , dan heb je geen werk .
" ik werk niet voor ambtearen , dat weiger ik pertinent . "
|
je moet alle ongelijkheden wegwerken:
voorbeeld
btw advokaat 0% , zelfde advokaat als consultant 21%, en zelfde advokaat bij de vakbond... gratis of 0% btw