Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten
Hoe je van dit regime afkomt? Zolang de PS de Vlaamse regeringspartijen in de kont blijft pakken zal er niet veel veranderen. Vanaf het moment dat een van die ineens een piqure in zijn rug krijgt en uit de regering stapt, dan komen er verkiezingen. Jouw kans om een ander bestuur te kiezen. Ik weet wel op wie ik dan stem.
De verhoging van de BTW naar 22% heeft de haren op mijn rug al doen recht veren. De blauwe knuppels spartelen nu een beetje tegen, maar iedereen die de laatste jaren actief de politiek heeft gevolgd weet dat ze zullen zwichten voor de PS-maffia. Di Rupo zal niet stoppen tot elke vlaamse cent uit onze malen is gezogen ten voordele van het profitariaat. De transfers exploderen naar 16 Miljard en dat noemen de CD&V,O-VLD en sp.a verantwoordelijk bestuur. Verantwoordelijk bestuur zou geweest zijn dat de regering voor de verkiezingen begonnen was aan de begroting, dan waren ze nu klaar geweest. Nee dus, we zullen met twaalfden moeten gaan weken. Opnieuw niet erg verantwoordelijk dus.
In la Wallonië hebben ze eens goed gelachen met de sluiting van Ford Genk, wij hebben gebloed, jullie beurt!
|
Een BTW verhoging zoal sin Frankrijk en rechstreeks eraan gekoppeld een verlagin van lasten op arbeid is niet slecht, nu wat Pipo voorstelt is dat niet !
Hij stelt voor een btw verhoging, en ondertussen bedenkt hij allerlei verhogingen op de belastingen, en hij bedenkt dan een klein retourke...naar de tewerkstelling. Dus laat u vooral wiskundig niet misleiden.