Los bericht bekijken
Oud 18 november 2012, 16:23   #2826
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik doe trouwens geen moeite meer om op deze discussie in te gaan. Er bestaan ook ontkenners van de holocaust en gelukkig is dit nu bij wet verboden. Ik ben voorstander van een verbod op ontkenning van de evolutietheorie ook. Daar wil ik wel nog een discussiepunt van maken.
De ware aard van de atheïstische fanaticus steekt de kop op. "Ik bepaal wat juist is en wat iedereen moet geloven en de rest moet de catabomben in gejaagd worden." Trieste mentaliteit. Vooral omdat het sociaal-darwinisme (door Darwin vooral in zijn tweede boek over "The Descent of Man, and Selection in Relation to Sex" ontwikkeld) juist een theoretische basis heeft verleend aan de rassentheorien van de nazis en dus ook voor de holocaust. Maar verbazen doet mij dat niet, als je ziet op welke manier het fundamentalistische atheïsme via alle mogelijke wegen de eugenetica van dr. Mengele stap voor stap blijft uitbouwen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden