Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Omdat de rechter de uitdrukking "allochtone medemens" spottend vindt en niet uitlegt waarom.
Ik herhaal: dit is nattevingertechniek.
Neen: De rechter zegt zelfs zelf dat die misbruiken bij allochtonen voorkomen, dat de door het VB gebruikte cijfermateriaal juist is...daar gaat het inderdaad niet over.
Hij beweert dat het VB dit gebruikt om een groep te incrimineren.
Welnu: ook ik ben tegen een ongebreidelde invloei van ongeletterde allochtonen wegens ontwriching van onze broze democratische samenleving.
(Lieg ik als ik zeg dat het merendeel van de maghrebeinse inwijkelingen analfabeet zijn? Neen: maar de rechter heeft zulke uitspraken op 21/04/04 als racisme veroordeeld als je dit als politieke partij durft te zeggen)
Welnu: De "allochtone medemensen" (evenals de andere "medemensen") die hun kinderen uithuwelijken terwijl ze hier genoeg de kans hebben gekregen om te zien welke weldoende gevolgen de emancipatie hebben zijn klootzakken.
Ik mag dit zeggen volgens de rechter maar ik mag dit niet herhalen!?
Maar als ik nu toevallig een partij heb zoals het VB waarbij dit standpunt een belangrijk themapunt is of wanneer door het culturele-Marxisme de andere partijen weigeren dit thema op de agenda te zetten dan wordt dit plotseling racisme?
Ik mag zeggen dat het uithuwelijken van de Roma-zigeunerdochter van 13 jaar voor 5000 dollar (Canvas) een aanfluiting is voor de huidige beschaving dan mag dat maar ik mag dit niet herhalen teneinde daar een einde aan te kunnen maken want dan ben ik racistisch(!?).
Ik hoop dat deze miskleun gecasseerd wordt want als we onze politieke tegenstanders zo gemakkelijk op interpretatieve wijze kunnen uitschakelen dan belooft dit het ergste voor als er ooit een nog extremistischer establishment aan de macht komt.
|