Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus
De bron heb ik duidelijk aangegeven, dat is Einstein zelf die het over de rotatie heeft, die volgens hem ook relatief is, en uiteraard.
Hij noemt dan alleen een schijf, maar dat geldt natuurlijk ook voor de aarde, die immers ook roteert.
En Gardner noemt dan ook de aarde bij name.
Dus ik spreek hier de waarheid.
Wat geheel en al logisch is dat de relativiteit van de rechte beweging ook voor de rotatie moet gelden.
Kwestie van even nadenken, tenzij je natuurlijk een letterknecht bent als jij, die meent dat alles precies zo moet geschreven zijn als ik heb beweerd.
Maar het gaat niet om de letter, maar de geest van het hele geval.
Bovendien: een trein die over de evenaar rijdt is nergens te vinden, waaruit bovendien blijkt dat je van Einstein niks begrijpt.
Dus wie is hier nu de grote leugenaar?
Rizz zelf.

|
En ik heb aangetoond dat nergens in die boeken van zowel Gardner als Karlson staat dat “de aarde stil zou staan en dat die het hele heelal met sterren en de zon daarbij om de aarde laat draaien”, iets wat jij beweerde.
Ik heb dus aangetoond dat
je loog
En trouwens, waar heb ik ooit beweerd dat dat voorbeeld met de trein over de evenaar ergens in een boek van/over Einstein zou staan? Herlees deze post nog even:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
... die trein op de evenaar is gewoon mijn voorbeeld om de ridiculiteit van jouw stellingen aan te tonen want volgens jouw bewering gelden sommige van je wetten voor sommige treinen maar voor andere (zoals die trein op de evenaar) dan weer niet.
...
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1776
Ook hierover ga je nu liegen om te proberen mijn credibiliteit in twijfel te trekken en zo je eer te proberen herstellen, zwak hoor.
Het blijft bewezen,
je bent een leugenaar.
Je liegt over de bronnen die je gebruikt om je theorieen te verdedigen die je zogezegd bezit.
Je kan dus onmogelijk zelf je eigen onzin geloven, tenzij je je eigen leugens gelooft natuurlijk
Harriechristus is dus
een megatrol.

Game, Set and Match, Rizzz!