Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
En ik heb aangetoond dat nergens in die boeken van zowel Gardner als Karlson staat dat “de aarde stil zou staan en dat die het hele heelal met sterren en de zon daarbij om de aarde laat draaien”, iets wat jij beweerde.
Ik heb dus aangetoond dat je loog
|
Uit de tekst van Gardner valt op te maken dat hij daar zo over denkt, namelijk dat je het zo mag beschouwen dat de aarde stil staat of dat de sterren stil staan.
Want hij gebruikt dezelfde woorden die hij ook bij de normale rechte relativiteit gebruikt en de versnelling.
Het valt niet op te maken = je mag het dus alle twee als uitgangspunt nemen.
Nu: dat eigen bedenksel van jou heb ik dus doorgeprikt als onzinnig, want de aarde beweegt niet werkelijk ten opzichte van die trein, dat is schijn, maar wel ten opzichte van de zon.
En bovendien had ik je al eerder verteld dat het niet bij Einstein staat, maar wilde je daar niet op reageren, en kwam je pas op het aller laatste aandragen met het verhaal dat het bedoeld was mij in de maling te nemen.
Dus je was blijkbaar plotseling van gedachten veranderd.
En bovendien heb je helemaal de onzinnigheid van mijn eigen mening niet aangetoond.
Mijn eigen mening is namelijk dat er in het verhaal van Einstein een onderscheid gemaakt moet worden tussen echte beweging en schijnbeweging, wat ook in jouw verhaal gemaakt kan worden.
Dus je bent er niks mee opgeschoten en hebt alleen getoond niks van Einstein te begrijpen.
En waarom je met een eigen verhaal bent gekomen heb je ook nog helemaal niet duidelijk kunnen maken.
Want wat je in godsnaam met het onderstaande bedoelt is totaal onduidelijk.
Citaat:
die trein op de evenaar is gewoon mijn voorbeeld om de ridiculiteit van jouw stellingen aan te tonen want volgens jouw bewering gelden sommige van je wetten voor sommige treinen maar voor andere (zoals die trein op de evenaar) dan weer niet.
Onzin dus, want ook in jouw verhaal geldt het onderscheid van echte beweging en schijnbeweging.
Antwoord graag.
Citaat:
Ook hierover ga je nu liegen om te proberen mijn credibiliteit in twijfel te trekken en zo je eer te proberen herstellen, zwak hoor.
Het blijft bewezen, je bent een leugenaar.
Je liegt over de bronnen die je gebruikt om je theorieen te verdedigen die je zogezegd bezit.
Je kan dus onmogelijk zelf je eigen onzin geloven, tenzij je je eigen leugens gelooft natuurlijk
Harriechristus is dus een megatrol.
Game, Set and Match, Rizzz!
|
De enige die liegt is jouw eigen persoon.
Ten eerste begrijp je niks van Einstein, wat blijkt uit je eigen verzinsel dat nergens voor nodig is.
Ten tweede kom je dat pas aan het einde vertellen, terwijl ik je dat al veel eerdere meerdere malen hebt verteld.
Ten derde weet je nog steeds niet dat er een verschil is tussen echte beweging en schijnbeweging.
Dan was je niet op de hoogte van de relativiteit van de rotatie die bij Einstein staat en bij Gardner.
En dat Gardner dat op de bekende relativistische manier uitdrukt, verandert niks aan het feit dat de aarde als stilstaande beschouwd mag worden net als jouw trein en net als de trein van Einstein.
Kortom: je begrijpt er helemaal niets van en moet het hebben van spijkers op laag water zoeken: oftewel: haal eerst eens de balk uit je eigen ogen voor je mijn splinter meent weg te moeten halen.