175 - De oneindige snelheid en de oneindige massa.
Vanuit een oneindig heelal zouden we dus moeten concluderen dat wij zelf dan een oneindige snelheid bezitten.
Niet de snelheid van C volgens Einstein, maar een werkelijke oneindige snelheid.
Wil je daar dan toch nog Einstein op los laten dan zouden we ook een oneindige massa moeten bezitten.
Nu: dat zou ook eens best zo kunnen zijn volgens Einstein zelf, waarin de waarnemer zichzelf als stilstaande mag beschouwen, dus dan de hele aarde met het heelal onder zijn voeten weg loopt.
Ook volgens mijn idee van een heelal der zintuiglijke waarneming, waarin elke waarnemer zichzelf als middelpunt van het heelal ervaart en daarin ook nog het grootste is en ook het omringende heelal onder zijn voeten weg kan lopen.
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat mijn kritiek op Einstein niet zo is, dat Einstein niet zou deugen, maar omgekeerd dat Einstein te weinig Einstein is, dus nog verder ontwikkeld moet worden.
Dit hier dus wat de oneindige massa betreft en wat de snelheid C betreft als limiet, dat dit ook wel eens best zou kunnen worden doorbroken.
Dit dus in een werkelijk oneindig heelal met werkelijke oneindige snelheden.
|