Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Ja,ja, zo'n SCHIJNAFKEURING.
Omdat ze weten dat als dat niet doen, het hek helemaal van de dam is.
Intussen gniffelen ze met plezier over wat hun moslimbroeders aan het uitspoken zijn : de afslachting van alles wat Westers is of er naartoe neigt. Die islamitische varkens hebben net 12 Nepalezen gelyncht.
Met afkeuren gaan ze trouwens niet ver komen die zogenaamde modelmoslims. Geen kat onder hen die ter plaatse in Irak van zijn tak zal gaan maken om die islamistische gekken tot bedaren te brengen. Dat doen ze niet omdat ze dan als verraders gebrandmerkt en behandeld zullen worden. Dus gemakshalve kirren ze wat afkeuringspraat vanuit hun gesubsidieerde zetel.
Wedden dat als de scholen opnieuw opengaan, dat ze veel meer mul zullen maken om de kopvodden. Je zal merken hoeveel energie ze plots zullen hebben om die islamitische zaak tot een goed einde te brengen.Wat als het erop aankomt is een kopvod stukken belangrijker dan een mensenleven, zeker een mensenleven van een ongelovige.
|
inderdaad, ik vraag mij overigens af, wanneer ze eindelijk eens gaan inzien, dat het die klote godsdienst is die verantwoordelijk is voor het gedrag van die onderontwikelden, ... geloven in een boeksken van 1400 jaar oud, ... en dan nog zonder u vragen te stellen, ... ongelofelijk gewoon...
In elk geval als we er niet rap iets aan doen, door ze dus ofwel duidelijk te maken dat ze dien bull shit niet moeten geloven, of ze eens ferm in te pompen wie hier het machtigst, en meest genadeloos kan terugslaan, zolang zullen die idiooten bezig blijven.
Ik ben normaal gezien ferm tegen geweld tegen onschuldige burgers, maar aangezien die islamieten geloven dat ze er een alleenrecht op hebben, stel ik maar voor om een paar daisycutters op een paar dichtbewoonde Iraakse wijken te gooien... Als ze dan staan te janken om een paar honderd doden een verklaring verspreiden, dat telkens ze het in hun hoofd halen onschuldige burgers te doden we zo een dorp platgooien, dan zullen ze het misschien wel beginnen snappen.
Keiharde repressie is het enige wat in die gasten hun woordenboek staat :
Toen Joegoslavië uiteen viel en dus een sterke represieve macht verdween gingen de poppetjes aan het dansen, ambras met de moslims, ... Toen Rusland uiteenviel ambras met de moslims in Tsjetsjenië en in Armenië, De russen zijn weg uit Afganistan en huppeke...
Die gasten verstaan alleen de taal van het bruut geweld, dat is het enige waar ze respect voor opbrengen.