Los bericht bekijken
Oud 6 december 2012, 10:33   #1
Klarekijk
Banneling

Standaard Vrouwenverenigingen tegen prostitutie .

Is dat niet een beetje van de pot gerukt ?

Dat ze tegen mensenhandel , ontvoering en gedwongen sex en andere vormen van uitbuiting zijn , volledig mee akkoord .

Maar tegen prostitutie ??? Als je het letterlijk neemt is het een beetje of ze tegen zichzelf zijn .

Laat ons duidelijk zijn dat ik het niet heb over de 10 of 15 % zeer hard werkende ambitieuze vrouwen, die er zich zonder hun vrouwelijke aantrekkingskracht weten dor te slaan .

Ik zeg ook niet dat vrouwen die zich wel eens prostitueren ( in de lichtere of zelfs in de sexuele vorm ) geen kwaliteiten of bekwaamheden hebben. In tegendeel .

Maar een groot deel van alle vrouwen gebruiken hun vrouwelijke , zoniet hun erotische charmes om ( zij het bij hun eigen echtgenoot , buurman , werksfeer of gewoon bij een charmeur of in welke sfeer dan ook ,om iets materieel of een dienstje los te krijgen .
Mogen we dat een vorm van prostitutie noemen , ik denk het wel .

Als men als vrouw door het leven gaat met die ingebakken eigenschap om charmes te gebruiken om iets los te krijgen dan moet men ook niet staan roepen en schreeuwen voor die kleine persentage die er hun beroep van maakt .

Nogmaals , ik ben tegen pooieren en geld pakken door een vrouw te dwingen , haar lichaam ten dienste te stellen aan een bullebak die zij liever niet wil ontvangen en dat een derde het geld opstrijkt .

Maar zij die het wel doet in eigen spel en beweging , is veel eer de regel dan de uitzondering . mogen we dat stellen ?

En Ik speel heel graag op die charmes in, zonder me als verslaafde idioot te laten uitbuiten weliswaar .

Komaan zeg , hou het leven nog een beetje mooi hé .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden