Ik ben helemaal niet aan het proberen gelijk te krijgen. Ik probeer hardnekkig over het onderwerp te praten waar jullie zo graag naast kijken.
Wat die gasten uitspoken op zo een fair is hun zaak. Ik vind dat niet "ziek", "vies", "schandalig" of "bizar". Bah, bizar misschien wel
Het feit blijft dat op een fair met dit onderwerp, deze uitspattingen verwacht kunnen worden.
Da's 1.
Twee gaat over het feit dat deze foto's geen doorsnee beeld van die fair zijn. Zet alle ecxessen naast elkaar en je krijgt een verkeerd beeld. Net zoals dat meisje op tomorrowland een verkeerd beeld geeft van het festival. Zowel jij als maddox pleiten om die twee filmpjes niet als maatstaf te gebruiken. Aanvaard dat argument van mij dan ook.
Zowel de excessen als de kleine tweeling die daar rondliep, geven een verkeerd beeld. Dat is geen massa orgie, en er loopt geen kleuterklas rond.
Pas als je die twee zaken meeneemt, kan je discussieren over toegangscontroleverscherping.
En ja, je kan die mensen perversiteiten blijven verwijten, je kan zelfs uitdrukken hoe je ervan walgt. Dat doet in principe niks ter zake en geeft alleen aan hoe bevooroordeeld je aan deze discussie begint.