Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucajac
Ik volg niet zo veel wat de walen doen, dus heb ik misschien niet echt recht van spreken, maar van het beetje dat ik gezien heb lijken walen een voorkeur te hebben voor een soort Franse humor. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven: over gewone onderwerpen onnozel doen. Ja, dat zullen vlamingen ook wel doen, maar walen hebben er geloof ik toch nog een grotere voorkeur voor. Ik denk dat ze wat te veel naar Louis De funès of naar franse nieuws-satires gekeken hebben. Als zij meer opgroeien met naar Franse nationale zenders te kijken, zal dat toch enige invloed hebben.
|
Grappig, de enige fans van Louis die ik ken zijn Vlamingen

Ik heb er nooit echt iets moeten van weten. Gezien ik geen TV kijk kan ik niet oordelen over wat ze op de kabel zien maar dat kan k van de Vlaming ook niet zeggen.
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."