Discussie: Forumvervuiling
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2004, 11:57   #11
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Tja wat kun je verwachten van iemand met een IQ van 30.
Ik kan enkel concluderen dat Raf totaal geen gevoel voor humor heeft. Althans voor wat ik humor vind.
En tja als ik het onnozel begin te vinden (homo forum nr. 123456789 en daarin weer bladzijde +1XX dan dacht ik dat het tijd werd om eens iets zinnigs te zeggen.
en het grappige is nu dat de gedapo op aansteken van verklikker Raf mijn bijdragen verwijderd hebben dat de link in deze post niet meer laat zien waar het over ging.

Sorry als ik jullie verzuurde mensen soms zou storen met mijn idiote berichten, maar voor zover ik weet is idiotie niet strafbaar (al zouden sommigen dat hier misschien graag nog zien gebeuren)

Maar zolang ik hier niet geband word zult ge met mij en mijn onnozele opmerkingen moeten leren leven. En als ge U der aan stoort dan negeert ge mij toch gewoon.
Wat forumvervuiling betreft : ik kan mij ook ergeren aan die vervuiling door al die homo topics. De homo's kunnen genen scheet laten of er moet hier een thema over geopend worden : hoe het ruikt, welke samenstelling van gas, hoeveel decibels, vochtig of droog, enz ...
Misschien kunnen de homo topics ook worden apart gezet in een apart homo forum ?
Dan zal ik jullie niet meer lastig vallen. Beloofd.

En van je hela hola
hou der de moed maar in (holebi der in ..) oeps mens erger je niet .. pfffff

bedankt voor huwen haandacht.

keep on smiling allemaal verzuurden ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline