Antwerps PVDA+ raadslid legt eed af met hoofddoek
http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/Ve...erpelijk.dhtml
In mijn tijd toen ik nog links was en PVDA/communistisch stemde was uiterst links tegen de godsdienst omdat het de bevolking dom en gewillig maakte. ook hun gratis geneeskunde (evenwel betaald door de staat) werd ondersteund door vrijzinnige dokters. Vrijheid van informatie, geen leugens etc waren belangrijke punten.
De laatste tijd laten ze zich net zoals centrum links compleet neuken door de moslims, onder het mom van gelijkheid is godsdienst opeens geen probleem meer zolang het de kerk maar niet is. Een grote bende hypocrieten ja.
Groen is al lang geneukt maar dat zijn dan ook katholieken, wat dat allemaal nog met milieu te maken heeft vraag ik me wel af, ik stemde op agalef voor het milieu beleid, niet om kaloten te helpen sexkampen te organiseren voor paters.
Ik voel me zelf gepakt, ik moet me verdorie naar huidig rechts keren om anti-godsdienstig te kunnen stemmen, tegen de leugens van de linkse elite (het volk kan niet denken voor zichzelf), en voor de bescherming van m'n vrijheden.
Het kan keren.